יום שבת, 21 בינואר 2012

אמישראגז - מערכת חימום מים ביתי באנרגית גז, כמו בטבע

מערכת חימום מים ביתי באנרגית גז, כמו בטבע

תהליך הפקת מים חמים באנרגית גז, מחכה את היתרונות של פעילות הגייזר בטבע - מעיין מים חמים. מערכת חימום מים ביתי באמצעות אנרגית גז, היא שיטה חדשה וחדשנית אשר מבססת את פעילותה על התהליך הטבעי של פעילות הגייזר, ולמעשה משלבת את יתרונות הטבע ומציעה לנו פתרון יעיל, מתקדם וחסכוני.

מהו הגייזר וכיצד הוא מפיק מים חמים? הגייזר הוא למעשה מעיין של מים אשר לעיתים מתפרץ בזרם של מים חמים. המים חודרים לתוך הקרקע, ומתחממים במגע עם סלעים חמים, ועקב החום, המים שבים ומתפרצים מעל לקרקע. בסופו של דבר, המים במאגר הגייזר מתקררים וההתפרצות מפסיקה. התהליך חוזר על עצמו, כאשר, המים בתחתית מתחממים ופורצים שוב מעל לקרקע. הגייזר נדיר מאוד בטבע מאחר וקיומו מצריך שילוב נדיר של נסיבות גיאולוגיות ואקלימיות. לעומת זאת, מערכת הפקת מים חמים במערכת גז נגישה לכל בית. המערכת משלבת בתוכה את כל יתרונות חימום המים בטבע, ומביאה אותן אלינו הביתה.

נסקור כמה מן היתרונות של מערכת חימום מים ביתי באנרגית גז:
-    מערכת חימום מים בגז מחכה את פעילות הגייזר ביכולתה לחמם מים בעודם נוזלים. המערכת מתחילה בחימום המים עם פתיחת הברז, ומפסיקה את פעולתה עם סגירתו.
-    כמו בטבע, מים חמים פשוט זורמים בכל עת, ללא המתנה. אין צורך להמתין עד שיגיעו מים חמים מן הדוד ולבזבז מים. זהו יתרון משמעותי כאשר מתגוררות בבית מספר נפשות.
-    אין צריכה מיותרת ובזבזנית של חשמל וגז, אלא צריכת אנרגיה מינימאלית. לשם השוואה, הדוד מכיל ליטרים של מים, והחימום כל המים צורך אנרגית חשמל רבה.
-    הפקת מים חמים הפועלת על גז אינה מעמיסה על מערכת החשמל הביתית.
-    עוצמת חום המים ניתנת לוויסות, בהתאם למטרת השימוש שלנו במים.
-    מערכת מים חמים בגז היא מערכת אינה ובטוחה לכל בית.
-    מערכת חימום מים בגז בעלת משך חיים גבוה.
-    הכי טבעי שיש! מערכת הפקת מים חמים בעזרת גז היא גם מערכת 'ירוקה' וידידותית לסביבה. בניגוד למערכות החשמל אשר מפיצות חומרים רעילים באוויר, מערכת הגז אינה מזהמת את הסביבה.